Kritikák I Rólunk I Beküldés

Minőség:
Minőségileg rendben van a videó. A kép tökéletes, viszont a hangból hiányolom, a gépfegyverek zakatolását és a többi fegyver hangját is. Ha egy kicsit lehetne hallani azokat is, már tökéletes lenne.

Tartalom:
Igazából vannak benne szép lövések, de sok az olyan átmenet, ahol szaladgálsz és nem történik semmi. Én személy szerinte  jobban szeretem az olyan frag videókat, ahol minnél töménybbet a lényeg és a rengeteg szép támadás dominál.

Összesítés:
Igazából a videó szerintem nem lett rossz, de van rajta pár csiszolni való. A zene például szerintem ne illik össze a játékkal, mivel nincs olyan ritmusa, amire jól lehetne videót megvágni, pláne egy frag-t. Ez inkább vlogos témához lenne jó szerintem.
A másik dolog pedig, amit már említettem, a szaladgálás. Szerintem ebből is kevesebb kéne.
Folytasd, és lesznek még szép frag videóid.
5/3.5

Bandy

Szerző: KV Közösség  2014.01.21. 06:41 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kvkozosseg.blog.hu/api/trackback/id/tr755772981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása