Kritikák I Rólunk I Beküldés

Bandy (Főszerkesztő, Facebook felelős)


Sziasztok, Bandy vagyok 1997-ben születtem. Igazából a videózás, számomra eléggé kalandos mederben folyt régebben, mert igazából Sirius és Slowmo videói adták a kezdő lökést, hogy elkezdjem a videózást. Az első videóm, még egy régi Minecraft szerverünkről szólt, de aztán ha már a gépen rajta voltak a megfelelő dolgok, hogy felvegyek egy-két videót, hozzáláttam és végül haverommal, Domekkal hoztunk létre egy csatornát. Ezen főleg Minecraft videók voltak (tutoriálok, adventure mapok, stb.). Ennek, úgy 3 hónap után vége lett, mert Domekkal úgy döntöttünk, hogy abbahagyjuk ezt, így én a BandyMedia-n folytattam a videózást (ez mai napig is tart). Most pedig újra összeállunk, minimum a nyár végéig. Igazából számomra a videózás nagyon kalandos mederben folyik, épp ezen okok miatt, lassan már egy éve.

Szerző: KV Közösség  2013.06.06. 20:52 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kvkozosseg.blog.hu/api/trackback/id/tr25308168
süti beállítások módosítása