Kritikák I Rólunk I Beküldés

Minőség:
A képi és a hangi megjelenítés is rendben van, viszon t a videó két oldalán van egy-egy fekete csík, ami tudom, hogy a felbontás méretéből adódik. Ezt meg lehet próbálni átkonvertálni más felbontásba, vagy pedig ha nem sikerül, akkor csak egy új képernyővel lehet megoldani.
Tartalom:
Látszik, hogy ismered a játékot, és mindenről tudsz valamit mondani. 
A videó ideje alatt, folyamatos és tartalmas volt a kommentár.
Humor:
Volta egy hely a videóban, ahol nevettem egy jót viszont már nam emlékszem, hogy mi volt az, ami nem túl jó egy végigjátszás esetében. A jó poénokat megjegyzik az emberek.
Összesítés:
Szereintem ez egy korrekt videó volt. Minden megfelelt és ismered is a játékot.
5/4.7

Bandy

Szerző: KV Közösség  2013.07.30. 18:11 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kvkozosseg.blog.hu/api/trackback/id/tr935433669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MrMultiFrodo 2013.07.30. 21:16:18

Bocsi a képért, szerintem végig ilyen lesz, sajnos nem tudtam mit csinálni vele.

Őszintén szólva, fogalmam sincs, hogy min nevethettél, ugyanis szerintem semmi vicceset nem mondtam.Maximum a Villámsör, de az se túl vicces szerintem.

Mindenesetre köszi, hogy kiraktad ide, az értékelést is köszönöm, őszintén szólva rosszabra számítottam.
süti beállítások módosítása