Kritikák I Rólunk I Beküldés

Minőség:
A kép mondjuk még jó is lenne, ha lenne minimum 720p, mivel többet nem nagyon lehetne kihozni a játék grafikájából, DE a hang olyan pocsék, hogy a hangod helyet kicsi szaggatott zúgásokat hallok.
Tartalom:
Sajnos ide nem tudok mit írni, mert nem tudom, hogy miről beszélsz mivel nem hallom.
Összesítés:
Értem, hogy ez az első videód meg minden, de ettől függetlenül olyan pocsék a videó, hogy én végig se néztem. Nézegettem, hogy hátha valami megváltó csoda folytán visszajön a hangod, de nem.
5/1

Bandy

Szerző: KV Közösség  2013.07.15. 19:10 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kvkozosseg.blog.hu/api/trackback/id/tr485406114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

All-In-One Maleian 2013.07.26. 19:37:06

A hanggal nekem semmi gond, tökéletesen, tisztán hallani mindent... :)

MrMultiFrodo 2013.08.02. 09:54:56

Én is mindent hallok, nem értem, mi a baj :/
süti beállítások módosítása